Translate

sobota, 3 kwietnia 2021

#86 EWA SWOBODA

 Cześć, 

Na początku chciałbym Wam życzyć Wszystkiego Najlepszego z okazji Świąt Wielkanocnych, dużo zdrowia, szczęścia, spokoju.



Przechodząc do właściwej części dzisiejszego posta, chciałbym zaprezentować Wam podpis od, pewnie bardzo dobrze znanej wszystkim fanom sportu, lekkoatletki Ewy Swobody. Ewa specjalizuje się w biegach sprinterskich. Jej rekord życiowy na 60m wynosi 7,07s, zaś na 100m 11,07s. W swoim dorobku ma m.in. złoto i srebro halowych mistrzostw Europy, medale młodzieżowych i juniorskich mistrzostw, czy liczne wygrane mityngi.



10 komentarzy:

  1. Super, bardzo gratuluję. To na pewno wspaniała pamiątka.
    Spokojnej Wielkanocy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej Pani ani Jej dorobku - ale trochę mi go przybliżyłeś :) Super, że udało Ci się zdobyć autograf :);

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. Oglądam lekkoatletykę, więc kojarzę tą biegaczkę. Zapraszam do mnie https://autografy-andzi.blogspot.com/2021/03/grzegorz-krychowiak.html
    Również bezpiecznych i zdrowych świąt wielkanocnych. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Zapraszam do mnie: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2021/04/977-andrzej-zielinski.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje autografu i też życzę wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie, gratuluję i troszkę spóźnione życzenia, ale mam nadzieję że miło je spędziłaś

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję takiej zdobyczy! Sama kiedyś kolekcjonowałam autografy :D

    OdpowiedzUsuń